FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Informacje o Płatnościach

Jakie są dostępne metody płatności?

Dzięki integracji z PayU, oferujemy wszystkie najważniejsze metody płatności jak przelewy tradycyjne, Przelew elektroniczny, Blik, Visa Checkout, Masterpass, Google Pay i Apple Pay i inne. Czytaj więcej na https://www.payu.pl

Jak zapłacić przelewem?

Dane do płatności przelewem:
W tytule należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

Czym różni się przelew online od tradycyjnego

Usługa przelewu online (tzw. pay-by-link) polega na pełnej integracji procesu płatności z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki temu nie musisz ręcznie wprowadzać danych. Realizacja płatności tym kanałem to zaledwie kilkanaście sekund.

Kiedy płatność trafi na konto sklepu?

Płatność szybkim przelewem elektronicznym realizowana jest od razu, także w soboty, niedziele i święta.

Zwrot i Reklamacja

W jaki sposób dokonać reklamacji?

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem: Curly Queen Afroloki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony oraz czysty i w nienaruszonym stanie.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Czy można zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Obecnie, na odstąpienie od umowy, masz 14 dni (kalendarzowych) od otrzymania towaru

Jak długo trwa proces reklamacji?

Curly rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie naprawiony, zamieniony na ten sam (produkt nieuszkodzony, bez wady, pełnowartościowy), gdy nie będzie to możliwe – Curly dokona zwrotu Kupującemu poniesionych kosztów zakupu w terminie do 14 dni.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Dostawa i Wysyłka

Czas dostawy i koszt wysyłki:

  • Wysyłka w ciągu 48 godzin.
  • Wysyłka kurierem InPost z przedpłatą na konto wynosi 9,99 zł.

Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?

W tej chwili możliwe są jedynie wysyłki w granicach Polski

Ile czasu trwa zlecenie wysyłki?

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie – czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej – o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Kiedy przesyłka będzie u mnie?

Dokładamy starań, by paczka przyszła jak najszybciej. Należy jednak pamiętać, że w okresie wyprzedaży (np. Boże Narodzenie, Black Friday) firmy kurierskie mają wielokrotnie większe obłożenie, co może skutkować wydłużonym czasem oczekiwania.

Standardowo mija od 2 do 4 dni zanim paczka dojdzie do klienta.

Masz dodatkowe pytania? Napisz do Nas